Sanat ve Tasarım Fakültesi Öğretim Üyelerimiz, Marmara Üniversitesi Güzel Sanatlar Fakültesi’nin düzenlediği 7. Uluslararası Öğrenci Trienali kapsamında “Ambalajda Sürdürülebilir Değer” Başlıklı atölye çalışması gerçekleştirdiler.
22 Mayıs 2017 – 11:10 | Yorum Yok

 “Ambalajda Sürdürülebilir Değer” başlıklı atölye çalışması 7. Uluslararası Öğrenci Trienali kapsamında Marmara Üniversitesi Güzel Sanatlar Fakültesi’nde 17-18 Mayıs 2017 tarihlerinde, Doğuş Üniversitesi Sanat ve Tasarım Fakültesi Endüstri Ürünleri Tasarımı Bölümü öğretim üyesi Yrd. Doç. Dr. …

Tüm yazıyı okuyun »
Endüstri Ürünleri Tasarımı

Endüstri Ürünleri Tasarımı Bölümü hakkındaki yazılar.

Görsel İletişim Tasarımı

Görsel İletişim Tasarımı Bölümü hakkındaki yazılar.

Grafik

Grafik Bölümü hakkındaki yazılar.

İç Mimarlık

İç Mimarlık Bölümü hakkındaki yazılar.

Mimarlık

Mimarlık Bölümü hakkındaki yazılar.

Resim

Resim Bölümü hakkındaki yazılar.

Ana Sayfa » Görsel İletişim Tasarımı

Bir Film Nasıl Pazarlanır, Halkla İlişkiler Filmlere Nasıl Katkı Sağlar

Gönderen: Tarih: 15 Kasım 2009 – 09:51Yorum Yok

Üniversitemizin Sanat ve Tasarım Fakültesi Görsel İletişim Tasarımı Bölümü etkinlikleri kapsamında bölüm öğrencileri ile 14 Nisan 2009 tarihinde “Bir Film Nasıl Pazarlanır, Halkla İlişkiler Filmlere Nasıl Katkı Sağlar”  konulu bir söyleşi gerçekleştirildi.

Bir Film Nasıl Pazarlanır

Konuşmacı: Nizam Eren (Sinema Halkla İlişkiler Uzmanı)

Düzenleyen: Öğr. Gör. Şükran Akpınar

Söyleşi süresince Sinema Halkla İlişkiler Uzmanı Nizam Eren, öğrencilerle bilgi ve tecrübelerini paylaştı, öğrencilerin sorularını yanıtladı ve görüşlerini değerlendirdi.

Yorum yapma özelliği kapalıdır.