Sanat ve Tasarım Fakültesi Öğretim Üyelerimiz, Marmara Üniversitesi Güzel Sanatlar Fakültesi’nin düzenlediği 7. Uluslararası Öğrenci Trienali kapsamında “Ambalajda Sürdürülebilir Değer” Başlıklı atölye çalışması gerçekleştirdiler.
22 Mayıs 2017 – 11:10 | Yorum Yok

 “Ambalajda Sürdürülebilir Değer” başlıklı atölye çalışması 7. Uluslararası Öğrenci Trienali kapsamında Marmara Üniversitesi Güzel Sanatlar Fakültesi’nde 17-18 Mayıs 2017 tarihlerinde, Doğuş Üniversitesi Sanat ve Tasarım Fakültesi Endüstri Ürünleri Tasarımı Bölümü öğretim üyesi Yrd. Doç. Dr. …

Tüm yazıyı okuyun »
Endüstri Ürünleri Tasarımı

Endüstri Ürünleri Tasarımı Bölümü hakkındaki yazılar.

Görsel İletişim Tasarımı

Görsel İletişim Tasarımı Bölümü hakkındaki yazılar.

Grafik

Grafik Bölümü hakkındaki yazılar.

İç Mimarlık

İç Mimarlık Bölümü hakkındaki yazılar.

Mimarlık

Mimarlık Bölümü hakkındaki yazılar.

Resim

Resim Bölümü hakkındaki yazılar.

Ana Sayfa » Görsel İletişim Tasarımı, Grafik, Sanat ve Tasarım Fakültesi

“Web Dünyasının Perdelerini aralıyoruz” Semineri

Gönderen: Tarih: 20 Nisan 2012 – 17:03Yorum Yok
11 Nisan Çarşamba günü “Web Dünyasının Perdelerini aralıyoruz” adlı seminer Sanat ve Tasarım Fakültesi çatısı altında gerçekleştirildi. Etkinlik Grafik Tasarımı Bölümü öğrencileri ve Görsel İletişim Tasarımı Bölümü öğrencileri tarafından gerçekleştirildi. Düzenlenen etkinlik, Facebook ve Twitter gibi sosyal medya kanalları üzerinden aktif olarak duyuruldu.Duygu Özen ve Arda Mendes katılımıyla gerçekleşen seminer kapsamında; popüler ve güncel web trendleri, sosyal medyanın önemi, proje yönetimi ve arama motoru teknolojileri konusunda detaylı bilgiler verdiler ve öğrencilerimiz sorularını yanıtladılar. Proje yönetimi konusunda Doğan Online’da görev alan Duygu Özen, kurumsal firmaların web sitelerinin geliştirilmesinde gerekli olan proje adımlarını ve süreçlerini kendi deneyimlerinden yola çıkarak tarif etti. Ayrıca, bu tip projelerde görev alan kişilerin sahip olması gereken özellikleri ve yetenekleri de anlattı. Projeler için takım kurma ve takım elemanlarının belirlenmesindeki kriterleri detaylı bir şekilde açıkladı. Yeni medya düzeni ve kriterleri konusunda da bilgi veren Duygu Özen, “Artık dijital ayağı olmayan hiçbir iş bundan sonraki dönemde geçerli olmayacaktır” dedi. Bu noktadan hareketle Doğan Online’da da proje ekibi için aradıkları kişilerde de muhakkak dijital
iş yeteneklerine dikkat ettiklerini belirtti. Sistematik ve hiyerarşik bir konuşma gerçekleştiren Duygu Özen, günümüz yeni medya düzeninde bir web sitesinin veya web projesinin hayat bulabilmesi için gerekli olan tüm adımlardan bahsetti. Bir projenin gerçekleştirilebilmesi için gerekli olan metodolojilerden bahsetti. Yapılan web projelerinin yaygınlaştırılmasında ve geliştirilmesinde arama motorlarının rolü ve önemi konusunda bir giriş yaptıktan sonra sözü, Arda Mendes aldı. Arama motoru nedir, nasıl çalışır, ne gibi özellikleri ve yetenekleri vardır gibi sorulara yanıt veren Arda Mendes, optimizasyon konusunda çeşitli tekniklerden bahsettikten sonra, çeşitli örnekler vererek firmanın sanal dünyadaki ticaret ve müşteri hacmini nasıl etkilediğini açıkladı. Bu seminer sayesinde, pratikte ve profesyonel olarak web projelerinin nasıl geliştiğine dair bilgiler alan öğrenciler soru-cevap bölümünde de, ajanslardaki iş düzenlerinden, portfolyo hazırlıklarından ve kariyerplanlaması konularında çeşitli sorularına cevap buldular.

Bu etkinliği düzenleyen Öğretim Görevlisi Kemal Şahin’e teşekkür ediyoruz.

Yorum yapma özelliği kapalıdır.