SANAT VE TASARIM FAKÜLTESİ YENİ AKADEMİK YILA  OYUNCULUK BÖLÜMÜ  İLE EĞİTİM YILINI AÇIYOR
16 Haziran 2017 – 14:52 | Yorum Yok


Kuruluşundan bu yana önceliği hep çağdaşlıktan,  sanat ve kültürden yana olan Doğuş Üniversitesi yeni Eğitim -Öğretim yılında  fakültemiz bünyesinde yetenekli gençlerimize yeni ufuklar açıyor.  Mevcut bölümlerimize  ilaveten  Oyunculuk, Gastronomi ve Mutfak Sanatları ve Tekstil Bölümleri …

Tüm yazıyı okuyun »
Endüstri Ürünleri Tasarımı

Endüstri Ürünleri Tasarımı Bölümü hakkındaki yazılar.

Görsel İletişim Tasarımı

Görsel İletişim Tasarımı Bölümü hakkındaki yazılar.

Grafik

Grafik Bölümü hakkındaki yazılar.

İç Mimarlık

İç Mimarlık Bölümü hakkındaki yazılar.

Mimarlık

Mimarlık Bölümü hakkındaki yazılar.

Resim

Resim Bölümü hakkındaki yazılar.

Ana Sayfa » Sanat ve Tasarım Fakültesi

ÜNİVERSİTEMİZ KAPSAMINDA SPOR VE MEDYA İLİŞKİSİ PANELİ DÜZENLENDİ

Gönderen: Tarih: 15 Mayıs 2017 – 15:26Yorum Yok

SPOR SPİKERLİĞİNİN USTA İSİMLERİNDEN GÖKHAN ÖZER VE SPOR BASINININ KİLİT İSİMLERDEN BİRİ OLAN YAPIMCI – YORUMCU BAĞIŞ ERTEN, SANAT VE TASARIM FAKÜLTESİNİN DAVETLİSİ OLARAK DOĞUŞ ÜNİVERSİTESİ ÖĞRENCİLERİ İLE BİRARAYA GELDİLER.

Türkiye’de düzenlenen Avrupa Basketbol Şampiyonası Final Maçını ilk kez radyo’da, İki Olimpiyat Açılış ve Kapanış Törenlerini de Televizyonda ilk kez Canlı yayında anlatan ünlü spor spikeri GÖKHAN ÖZER, spor spikerliğinin önemi ve ülkemizdeki gelişimini anlattı. Türkiye Radyo ve Televizyon Kurumu’ndaki Spor Spikerliğinin ilk örnekleri üzerinde durarak , sunum teknik ve yöntemlerini anlatan usta isim, konuşmasında İyi bir spor spikerinde olması gereken nitelikleri paylaştı.

NTVspor ve CNNTurk Futbol Ekstra Programlarının bir dönem Yapımcı ve Yorumculuğuna yapmış olan, Socrates Dergisinin de Proje Sahibi olan BAĞIŞ ERTEN, Spor Gazeteciliği’nin inceliklerini ve yazılı basından dijitale geçiş sürecini haber örnekleri üzerinden aktardı. Spor Gazeteciliğinin dili ve haber yazımında dikkat edilmesi gereken hususlar üzerinde durdu. Türkiye’de bir spor medyası yerine daha çok futbol medyası varmış gibi göründüğünü ama tecimsel ve tematik kanallarla birlikte artık yüzmeden, basketbola, güreşten kayağa alternatif bir çok sporun ve özellikle kadın sporcuların yer aldığı spor etkinliklerinin daha görünür olduğunu söyledi. Spor takımları ve sponsorluk- reklam ilişkilerine dikkat çekerek bu yapının önemli unsurunun spor severler olduğuna vurgu yaptı.

Yorum yapma özelliği kapalıdır.