Prof.Dr. Funda Gün’ün Türk Reklamcılığının tarihsel yolculuğunda iz bırakmış Ege Ernart ve Hakkı Pınar Kılıç’ın yaşamları ve deneyimlerini kaleme aldığı “Ege Ernart: Türk Reklamcılığında Dil Devrimi” ve “Doğru Reklam İçin Tüketiciyi Dinle; Tüketiciyi Anlamıyorsan Reklam Yapma” başlıklı çalışmaları ile katkıda bulunduğu “Reklam Ustaları 2” on bir üniversiteden 23 farklı akademisyenin uzun soluklu araştırmaları sonucunda ortaya çıktı.

Müge Elden ve  Murat Çelik’in editörlüğünü üstlendiği kitapta; hocamızın öğrencisi ve genç meslektaşı N. T.  Uraltaş ile birlikte kaleme aldıkları bölümlerde;  Türk reklamcılığında siyasal iletişim alanında yazdığı metinler ile ses getiren, yalın ve sade dil kullanımı ile bir dönemi başlatan usta Ege Ernart’ın  dil ustalığının izlerinden; Pınar Kılıç’ın  reklamı izleyen, okuyan ve dinleyen tüketiciyi anlamayı her şeyin üstünde tutan, reklam araştırmalarının önemini vurgulayan deneyimlerinden bir yolculuğa çıkarak  Türk Reklam tarihinin ilkleri, unutulmayan reklam kampanyaları ve elde edilen başarıların ardında yatan yaratıcı düşünceleri anlamak, fikir üretmeyi, temel noktaları yakalamayı, pazarı anlamayı ve bir kampanyanın baştan sonra nasıl oluşturulduğunu açıklıyor.

Reklam Ustaları 2, öncelikle reklamcılığa ilgi duyanlar, reklamcı olmak isteyen iletişim ve görsel iletişim öğrencileri ve reklamı araştıran akademisyenler için temel başvuru kaynağı niteliğinde bir çalışma.